tisdag 12 april 2011

Sälj, sedan svälj. (ang. att få pengar till mat)

Jag kan börja med att rea ut den här tavlan. Den är helt enkelt till salu nu. Inte alltför dyr, men inte heller två guldtior. Köp till dig själv, eller köp för att ge bort. Först tänkte jag köra "lägsta budet vinner", men sen kom jag på att det blir pinsamt om ingen bjuder något. Jag behöver verkligen pengar nu. Även om jag sålde en tavla i helgen har jag inte fått pengarna än... Maila/skriv i kommentarer om du är intresserad:

50x50 akryl och tidningspapper

SÅLD


Bosse är också till salu. Man får* henne om man köper tavlan ovanför:



Jag målade lite ikväll, men det blev inte mycket gjort. Jag trivs bättre tidigt på morgonen. Ska ställa klockan tidigt imon och göra något fint.
                    DET GÅR STARKT FRAMÅT för min oplanerade blogg. Jag vet inte vilka alla som läser är, men många är ni. Speciellt vill jag tacka alla läsare från Bosnien. Vilka ni nu är. 

Fenk you för idag. Nu är det dags att vända blad.

xoxo och annat bloggslang.

*man får inte bosse, men man får klappa henne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar