söndag 10 april 2011

Morgondagens inspiration

Imon är jag pepp inför att skapa lite. Ikväll orkar jag inte, men om jag somnar i tid kanske jag orkar gå upp tidigt och börja. Inspirationen får bli Odilon Redon. 


Jag har länge tänkt att jag borde göra något med min passion för hästar. Det får bli så nu. Så imorgon under kvällen borde jag vara klar. Jag måste producera lite nu känner jag. "En tavla om dan om de e bråttom", kanske Mange Schmidt skulle sagt. Jag tänker mer på en i veckan. Det känns mer rimligt. 

Har ni läst såhär långt kan jag passa på att berätta att jag fått i ära att testillustrera min kära fars kommande bok. Det ska bli skitskoj. Hoppas att jag duger åt min pappa, som planerar ge ut sin diktsamling (antar jag att vi kallar det Pappa) i sommar. Happytime!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar