lördag 2 april 2011

Mardrömmar

Dagen till ära har jag lagat middag åt mina vänner, druckit kanske fyra öl. Lördagar blir inte bättre än matkoma och "she's the man" på femman. Andra kanske är på krogen. Jag trivs bra med hemmafriden.
Borde baka något för att fullfölja dagen. Kanske en sockerkaka. Jag känner mig som att jamie oliver möter leyla lindholm ikväll. Fast lite småberusad. Fast Leyla blir säkert också full på alla likörpraliner hon äter. Vi är lika jag och Leyla. Fast hon är tjockare. Och av motsatt kön. Men vi bakar och gillar köket.

Jag tänkte börja med dagens lista också. I min tidigare blogg listade jag allt möjligt. Det trivdes jag bra med, så varför inte fortsätta? Dagens lista: 

Onda ting som jag drömmer mardrömmar om (ej rangordnat).
1. Chupacapra (se bild)
2. Den ryska armén som jagar mig
3. TV-brus och tjejen i The ring
4. Att jag inte kan röra mig
5. Att jag drunknar i fiskenät


I över ett år har den här figuren hemsökt mina drömmar. Creepy jävel som jag var tvungen att måla. Inte så petigt här utan mer målat direkt från bilden i drömmarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar