tisdag 5 april 2011

Reselängtan

Jag vaknade av hunden imorse. Den slickade på min kind och var alldeles för glad för sitt eget bästa.
Jag var inte alls glad. Ville inte vakna i min jävla säng som alla andra jävla dagar. Inte gå upp till samma vanliga stökiga lägenhet, och som alla andra dagar inte orka städa den.
Det är skit vissa dagar när man vaknar. Bara ren och skär skit.

Sen kom Siri hem. Och jag ville ut och åka med henne. Resa någonstans. 
Det ska vi göra i sommar. Resa till Italien. Mest för att äta god mat, men också för att slippa slentrianen här hemma. Slippa låta bli att städa. Slippa känna att allt är jävligt.

Här är en bild på när jag är ute och åker husbil.
(bilden hittade jag imorse på http://siri-kristinsdottir.blogspot.com/. Guldet är det på den sidan.


Foto: Siri Kristinsdottir

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar