måndag 16 maj 2011

Tipsa mig då!

Det känns inte som att jag orkar vara aktiv idag. Känner mig faktiskt lite oinspirerad. Det är olikt mig. Om någon har lite tips på saker som ger inspiration så tar jag glatt emot dem. Bara att kommentera!

Jag liksom vaknade på fel sida idag. En trög sida som bara vill äta och ligga still.
Ibland tror jag vissa dagar inte är till för något alls. Men vem vet, ibland vänder jag ju om och kör på i flera timmar...

Brandmännen ska komma hit idag. Prata brandsäkerhet. Då vill jag inte stå i min lila målarkaftan och se dum ut. Nej, jag väntar tills de har gått sen.

2 kommentarer:

  1. En bild på målarkaftanen, tack!

    Själv blev jag tänd på kombinationen ugglor och mjölkpaket imorse.
    Annars är ju trött pojkvasker i lila kaftan alltid en vinnare.

    SvaraRadera
  2. ja, det såklart. jag lovar att en bild kommer upp. Jag fann ju inspiration i pastellfärger sist. fastän jag målade i akryl...

    SvaraRadera