tisdag 10 maj 2011

Fått atelje!!!

Igår var jag och tittade på en atelje, och det blev ett måste att tacka ja. Det flyter på bra nu känner jag, och min plan att klara mig utan jobb i ett år känns nästan smått trovärdig. Bara jag fortsätter sälja tavlor så.

Planen är att måla intensivt hela sommaren för att ha en liten visning framåt augusti. Det blir till att ligga i, men jag sätter väl upp ett mål på att ha tio tavlor att visa. Kanske något sånt. Det blir tajt, men jag känner mig inspirerad och har all tid att jobba på det...

Jag söker fortfarande en ateljevän, så är någon sugen är det bara att höra av sig.

3 kommentarer:

  1. fan sebastian. tell me about the atelje!
    jag vill ju som sagt också ha, men är inte tillräckligt bra rik eller seriös. men säg endå, så jag får drömma lite?

    /kajze

    SvaraRadera
  2. man behöver inte vara så rik. Den kostar 2900, men nu kanske den är full. jag ska kolla upp mer så skriver jag senare...

    SvaraRadera
  3. Fast det känns onödigt att flytta allt till Gbg igen, särskilt som jag inte vet om jag ska stanna till hösten.

    SvaraRadera