torsdag 14 juni 2012

Nu blir "Farväl Sommarkatt" fler!


Farväl sommarkatt är en av de tavlor som fastnat för mig. Den är mig kär. Likadant känner många av er jag pratat med. Jag har därför sökt upp ett företag som kan få den i tryck. Det kommer bli ett antal exemplar, bra monterat på ett bra underlag. Du kan alltså beställa en kopia tryckt på allt från tjockt papper, på kartong eller som ett canvastryck. Exemplaren signeras självklart vid köp, likaså ett par ord på baksidan (som jag alltid skriver på mina tavlor). Priset för en tryckt kopia kommer ligga runt femhundralappen, och mått på tavlan kan du själv ha möjlighet att välja. Dock inte större än 50x70.

Är du intresserad anmäler du intresse till mail: Pinnez_@hotmail.com eller telefon 0739481533. Facebook går också bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar